First World Testdrive: Citroën C4 Cactus
Ingen kan stikke Cactus på komforten
PSA koncernen er
vokset. Med købet af Opel i 2017 er behovet for at
adskille de enkelte bilmærker og bilmodeller blevet
større og hvad Citroën angår, er strategien klar:
Citroën skal være den komfortable løsning i bred
forstand. Den nye Citroën C4 Cactus er helt i
overensstemmelse med den strategi. Ingen af
konkurrenterne kan populært sagt stikke den nye
Cactus på komfort.
First World Test: Citroën C4 Cactus - Del 1 >>>
First World Testdrive: Citroën C4 Cactus
Kørekomfort med rally teknik
Det er ingen kunst
at skabe en komfortabelt kørende bil, hvis penge
ikke er et tema. Men at pakke kørekomfort ind i en
kompakt bil, som oven i købet vil være til at
betale, er lidt af en opgave. Den har Citroën løst
forbilledligt med den nye C4 Cactus, som lander på
det danske marked i april måned.
First World Test: Citroën C4 Cactus - Del 2 >>>
First World
Testdrive: Jaguar E-PACE
Væver Jaguar på
kundejagt
Hvis ikke det lige var fordi en Jaguar XE kostede
12.000 kroner mindre, ville vi være tilbøjelige til,
at kalde indstigningsprisen på den helt nye Jaguar
E-PACE ”fundet for de penge”. Det gør vi nu
alligevel, for samtidig med, at det er utroligt, at
man kan købe en fabriksny Jaguar XE til 371.000
kroner, er de 383.771 listeprissatte afgiftsbelagte
danske kroner for E-PACE også ufattelig favorabelt.
First World Test: Jaguar E-PACE - læs mere >>>
First World Testdrive: Honda Civic 1,6 i-DTEC
Gennemført high tech diesel
Det ville være
mærkeligt, hvis Honda blot gjorde som de andre. Det
har de da heller ikke gjort med den nye Honda Civic
diesel, som introduceres i den avancerede
mellemklassebil i april. Eksempelvis er man
målrettet gået efter, ikke at involvere AdBlue
teknologi og indtil videre lykkes projektet.
First World Test: Honda Civic i-DTEC - læs mere >>>
First World Test Drive: Honda Jazz 1,5 i-VTEC
All that (is) Jazz
Honda Jazz har været
en stor succes siden introduktionen i Europa af
første generation i 2001. 7 millioner eksemplarer
har Honda solgt af Jazz på verdensplan. Og nu får
den flere kræfter. Det gør den til en endnu bedre
Jazz.
First World Test: Honda Jazz 1,5 i-VTEC >>>