Fiat
har løftet sløret for den nye Fiat Bravo. Med
Bravo’en introduceres også en splinterny
motorfamilie, og på bilens front debuterer Fiats nye
logo, som markerer nye tider hos den italienske
bilproducent.
Fiat Centro Stile, som står bag bilen, har givet
Bravo’en et moderne, elegant og stilsikkert ydre,
mens substans har været et nøgleord i udviklingen af
bilens indre. Den nye Fiat Bravo har dermed mere at
byde på end sit ydre.
Som den første Fiat-model får den nye Bravo desuden
æren af at præsentere Fiats helt nye logo, der med
tiden skal pryde samtlige modeller.
”Den nye Bravo signalerer meget tydeligt vores nye
strategi og fremtidige linje – nemlig at lave
kvalitetsbiler, som udstråler moderne italiensk
design, når det er allerbedst.
"Derfor har vi også valgt at lade Bravo’en
lancere vores nye logo,”
|
|
|
|
siger administrerende direktør i Fiat Automobiler
Danmark, Niels Rønnebech.
Indvendigt er der kræset for detaljerne og lagt vægt
på materialer af høj kvalitet. Kabinen er rummelig
(434 cm lang, 179 cm bred og 149 cm høj). Og
bagagerummet er på hele 400 liter, hvilket er
særdeles højt for Bravo’ens klasse.
Den nye Bravo er også en livlig bil, takket være de
mange forskellige motorer, der at vælge imellem. En
helt ny familie af turbo T-JET 1.4 benzinmotorer med
henholdsvis 120 og 150 hk får deres debut i Bravo’en.
De nye motorer er kendetegnede ved en kombination af
lavt brændstofforbrug og udsøgt ydeevne. I
motorprogrammet finder man desuden de velkendte
turbodiesel 1.9 Multijet med henholdsvis 120 og 150
heste samt en 1.4-benzinmotor med 90 hk.
|
|
|
|
|