Efter løbets første
tre timer er tingene så småt begyndt at falde på
plads. Nu er udfordringen for deltagerne at benytte
det som udgangspunkt for resten af de godt 20
timer...
Fremme i spidsen skal Audi teamet indstille sig på,
at at pres på Peugeot teamet måske er den bedste
måde, at få franskmændene sat til vægs på. Stress er
en væsentlig faktor - når der stresses, begås fejl
og med Peugeot racere som er 3-4 sekunder hurtigere
pr. omgang end Audis nye R15, skal der enten
mekaniske sammenbrud eller stress i teamet til at
kompensere for farten.
Selvsagt vil
kørernes erfaring også spille ind. Endnu har Tom
Kristensen ikke siddet i cockpittet på Audi'en og
når den danske rekord-haver slår til, er det ikke
utænkeligt at de franske løver må luske væk med
halen mellem benene.
Stillingen i spidsen
efter de første tre timer er 2 X Peugeot i spidsen
(nr. 8 foran nr. 9) fulgt af 2 X Audi (nr. 2 foran
nr. 1).
|