Jan Magnussen førte
inden kørerskifte.
I GT1 må det være surt
at være Jan Magnussen. Efter at have ført i flere
stints overgives bilen til Ron Fellows og ikke bare
får Aston Martin 009 med David Brabham, Antonio
Garcia og David Turner føringen forærende, men
Corvette nr. 63 degraderes over et antal omgange til
den dårligste af de to fabriksbiler. Men sådan er
det, Le Mans vindes ikke af én kører - der er tale
om et team-arbejde.
Det ved man hos
Fahrnbacher Racing, som Lars-Erik Nielsen kører for.
Alle tre kørere - også¨Pierre Ehret og Pierre Kaffer
- har respekt for hinanden og placeringerne i det
tætte selskab svinger fra 3'er til 6'er. Det kan
ende med hvad som helst. Men kørerne bliver næppe
uvenner!
Stillingen efter de
første fem timer:
1. Peugeot nr. 7
2. Audi nr. 2 (Tom K)
+ 36 sek.
3. Peugeot nr. 9 + 1
min.
LMP2:
1. Essex Porsche nr.
31 (John Nielsen og Casper Elgaard) (10'er generelt)
2. Van Merksteijn
Porsche nr. 34 + 1m15s
7. Barazi Epsilon
Zytek nr. 32 (Juan Barazi) +5 omg
8. Kruuse Schiller
Lola Mazda nr. 44(Allan Simonsen) +8 omg.
GT1:
1. Aston Martin nr.
009
2. Corvette nr. 64
3. Corvette nr. 63
(Jan Magnussen) +18 sek
GT2:
1. Risi Ferrari nr. 82
6. Fahrnbacher Ferrari
(Lars Erik Nielsen) + 1 omg.
Se den samlede
stilling klokken 20:00 hér>>>
Følg Le Mans egen "live-timing" hér>>>
Kruse Schillers Lola
Mazda (hér køært af Jean de Pourtales, køres også af
Allan Simonsen. En Top-5 vil være et flot resultat.
|